Ga naar inhoud

Wat voor MP3-speler moet ik kopen?????


Aanbevolen berichten

[quote:fc6b66e5cc="Bosje"]Er is ook een 256 mb versie vanuit[/quote:fc6b66e5cc]Die heb ik een maand of anderhalf geleden gekocht voor m'n vriendin bij MyCom voor €109,-. Ik vind het prijsverschil tussen de 128MB en 256MB dermate laag dat ik de eerste niet eens zou overwegen. Ik ben best tevreden over dat ding; hij klinkt goed en is redelijk makkelijk in gebruik. Verder is het natuurlijk handig dat ie als radio, voicerecorder, memorystick en niet te vergeten MP3 speler te gebruiken is. Juist vanwege die uitgebreide functionaliteit is wat extra geheugen nooit weg. Ik kan eigenlijk alleen als 'nadeel' noemen dat ie een USB 1.1 interface gebruikt er zijn dus snellere sticks op de markt. Ik haal iig een 300 à 350 kB/s upload (schrijven naar stick) en 900 kB/s download (lezen vanaf stick) op een USB 2.0 interface. Hij is trouwens wel gewoon plug-n-ply onder WinXP.
Link naar reactie
Ik kan ook een Sweex Voque 128 Mb kopen voor 89 euro, heet alles: radio met 20 voorkeurzenders, voice-recorder, zaklamp en equalizer. Ik vind hem er beter uitzien en is bij mij in de buurt te koop (makkelijker met defecten). Maar er is niet veel feedback over te vinden, over de MSI wel. Wat zou jij doen?
Link naar reactie
kan je hem beluisteren in de winkel ? het eea is peroonlijk. MSI heb je in elk geval wat praktijervaring : vooral omdat ie meerdere fuincties had waar je nog op moet komen waar jet het allemaal voor kan gebruiken : voor beeld voice : dochter staat bij bushalte, en zoekt pen om de tijden op te schrijven : later dacht ze : had het effe kunnen inspreken. Wat kost de 128 Mb versie nu bij Mycom ? // capt kansloos : je hebt je vriendin wel goed verwend, was je anders kansloos geweest ? :wink: :lol: :wink: :lol: :wink:
Link naar reactie
ik heb deze weleens in het echt gezien maar vind hem verschrikkelijk lelijk en plastic om te zien. Ook de play-knop zit los want die was bij beide modellen gedraaid. Ziet er echt goedkoop uit. Maarja, voor dat geld mag je ook niet veel verwachten natuurlijk als je het vergelijkt met andere mp3 spelers [img:337006cad4]http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/150dpi_MP300010_pro_a.jpg[/img:337006cad4] Zit zelf ook druk te kijken naar een speler, maar dan een waar sd geheugen bij kan.
Link naar reactie
Ik heb bij een ander forum ook iets gelezen over die Sweex, daar zeggen ze ook dat hij er goedkoop uitziet en het display niks is. Ik denk nu ook dat ik voor de MSI Megastick (de 128Mb, de 256 heeft een lelijke kleur (babyblauw)) ga, hij kan alles (radio, voice-opnames, noem maar op) en iedereen is er tevreden over.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik zou eerder wat meer geld uitgeven, en dan een 256 Mb (of meer) nemen. Een backlight (dus een schermpje met licht) is zeer prettig in gebruik. Ook is het van belang dat het schermpje goed leesbaar is, en alle extra features (voicerecorder, radio, data-beveiliging etc) zijn mooi meegenomen. Verder blijven de goedkoopste niet meer dan gadgets; vooral handig om even snel data van het ene naar het andere systeem te verplaatsen. Als het niet echt nodig is er nu een te kopen; wacht dan nog even. Er komen leuke ontwikkelingen op dit gebied; draadloos (Bluetooth), verwisselbare geheugenkaartjes, goedkoper, meer functies (camera) etc...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...