anoniem Geplaatst: 27 april 2004 Delen Geplaatst: 27 april 2004 Hallo mensen ik wil een dvd brande gaan kopen nu had ik de LiteOn DVD+/-R/RW LDW851S op het oog nu is mijn vraag of iemand ervaring met deze brander heeft en mij kan vertellen of het een redlijke ding is. Ik wil ook nie mee uit geven dan 120 euro voor die brander want zal hem maar af en toe gebruiken voor xbox spellen te branden en dvd's te kopieren.Of weet iemand een ander beter alternatief. groetjes Mc Lick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2004 Ik heb geen ervaring met de dvd branders van lite-on, maar wel met de dvd spelers en cd branders en die bevallen me erg goed. Ook hoor ik van veel andere mensen dat ze erg blij zijn met hun lite-on spul. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2004 ik denk dat ik hem dan gewoon ga halen ik had zo'n me twijfels bij liteon.Maar heb net nog ff op Got gezocht en daar zijn ze ook wel te spreken over liteon spul. bedankt voor je reactie. groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2004 Ik heb de LDW811 en ben daar zeer te spreken over. Meerdere mensen op dit forum hebben hem. Zou gewoon ervoor gaan. Heeft bovendien een utilty die de readibilty beter maakt op stand-alone dvd spelers en dat is echt ook zo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2004 Lite-On is een heel goed merk. zowel branders dvd spelers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2004 Je kunt ze zeer goed modden: dus van LDW-401S naar LDW-411S en dat weer naar LDW-811S. Dus van 4x naar 8x en ook nog eens van enkel +R(W) naar +/-R(W). Met een eenvoudige eeprom en firware upgrade kan je in veel gevallen zonder problemen op een hogere snelheid je schijfjes laten branden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2004 Ik zou nog even een paar weken wachten en de SOHW-832S kopen, die gaat ongeveer 160 a 170 euro kosten maar kan Dual Layer branden. http://www.liteonit.com/ODD/English/e_product/e_sohw832s.asp Als je daar het geduld of geld niet voor over hebt dan zou ik voor de LDW-851S of SOHW-812S gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2004 okey bedankt voor de reacties allemaal denk toch dat ik hem dan ga kopen. vind 170 euro toch iets te veel voor iets dat ik nie zo veel zal gaan gebruiken dan geef ik liever dat geld uit aan een nieuwe videokaart. groetjes Mc lick Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen