anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Delen Geplaatst: 22 april 2004 Ik wil een tweedehands mac kopen, maar eerst wil ik weten: is extra hardware voor inbouw van de imac duurder of goedkoper dan een pc? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2004 nog ff een ander vraagje: gaan er gewone ide hdd's in een imac g3? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2004 upgrades voor Mac zijn soms schrikbarend duur. Reken maar even na dat PC-omgevingen voor 90 % van de wereld gedomineerd wordt qua computers en dus dan ook veel meer geproduceerd wordt in de PC-wereld. dientengevolge ook naar alle waarschijnlijkheid meer concurrentie bevat, tevens is er meer vraag. En dan geld vraag en aanbod, regelt prijzen. neem een kijkje bijv. www.machouse.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2004 Ik heb zelf zo'n blauwe iMac en heb het geheugen en de harde schijf vervangen: gewoon standaard SDRAM en een IDE-schijf die je overal kunt kopen, sterker nog: het oude geheugen en de harde schijf uit de iMac draaien nu onder een.....Windows machine. Zegt genoeg denk ik, niet ? :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen