anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Delen Geplaatst: 21 april 2004 Als ik een pagina van een website wil printen met hoofdzakelijk tekst dan mis ik altijd een hoop tekst aan de rechterkant, hoe kan ik dit oplossen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 Volgens mij ligt dat aan de pagina, en niet aan je printer. Het gedeelte wat je mist wordt dat niet uitgeprint op een volgende pagina? Zodat de hele tekst zeg maar 'vern**kt wordt? btw als webdesigners nou es CSS gebruikten, dan had je dit soort problemen niet :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 vaak helpt het om de pagina in landscape af te drukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2004 Als je een pagina als deze wilt printen, ga je naar 'Print Preview' en i.p.v. 'As laid out on screen' kies je 'Only the selected frame'. De frames eromheen die storend werken, worden dan niet meegenomen. Verder kan je nog een beetje klooien met je Page Setup, zolang je maar niet buiten de Print Range van je printer raakt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen