Ga naar inhoud

usb controller instalatie probleem


Aanbevolen berichten

ik heb een nieuw systeem met een pentium 4 2.8 en asus p4p800 moederbord draaiend onder windows xp home nl en krijg mijn usb controllers niet geinstalleerd als ik de cd rom van het moederbord gebruik om de usb controllers te instaleren geeft de computer de melding controllers al aanwezig in windows xp maar er blijft een geel ? bij de controllers staan wil ik ze van hieruit installeren krijg ik de melding stuurprogramas niet compatibel met xp als u doorgaat kan uw systeem instabiel raken wilt u toch installeren? als ik dit doe werken ze vervolgens niet ook service pack 1 mocht niet baten en ook de drivers van de site van asus hebben niets opgeleverd mijn usb poorten detecteren helemaal niks met uitzondering van een packard bell memory stick en dan alleen als ik deze aansluit voordat ik mijn systeem opstart. wie kan mij helpen dit probleem op te lossen ronaldg
Link naar reactie
En als je nou eens dat ene gele usb geval deinstalleert en vervolgens opnieuw opstart. Misschien moet je even de wizard nieuwe hardware uitvoeren en anders als hij tijdens het opstarten aangeeft dat hij 'nieuwe' hardware gevonden heeft de cd van het moederbord er weer ff in doen en de drivers installeren...
Link naar reactie
kweet ut wel heb ik ook gehad, moet juh eerst eff juh chipset drivers installen, dan naar apparaatbeheer en dan dubbelklikken op de USBcontroller, dan opnieuw installen windows cd erin(had ik inieder geval wel) dan gewoon volgende... totdattie op de cd gaat kijkuh ensow en dan installtie um. Als ut goed is :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...