anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Delen Geplaatst: 15 april 2004 Hallo, Sorry, voor mijn gebrekkig Nederlands, ik komen uit Taiwan, en ik heb een klacht over Acer Computer. Eind 2003 heb ik een zo'n "high-end" laptop van Acer(Travelmate 803LMi) gekocht voor 2100 Euro. Na drie manden verscherm er een verticaal lijntje in het scherm. Ik heb drie keer geprobeerd Acer klantservice te bellen, die is een 0900 nummer kost 22 euro cent per minuten, 1st keer 10 minuten, 2ed keer 20 minuten, in 3ed keer over een half uur krijgen ik pas iemand aan de lijn (Acer laat systematische mensen lang wacht). Bijna elke laptop fabrikant biedt “collect & return” service, Acer heeft zo standaard service niet, ik moet de laptop opsturen. Na een mand op 22 maart 2004 krijg ik mijn laptop terug, maar tot mijn strong verbazing, de laptop is niet repareert, wel verder beschadigd, het scherm is barst! En er is een brief bij vermeld dat vanwege de laptop zwaar beschadig is valt niet in de garantie. Meteen bellen krijg ik niet aan de lijn, brieven sturen geen antwoord, stuur ik de laptop voor 2ed keer Acer toe, na twee weken krijgen ik een e-mail van de heer Martin Baselier van Acer klantservice, hij bied mij twee optie, of de laptop naar me terug zonder reparatie of laat repareren op mij kost. Deze laptop is geen half jaar oud en nu is bijna twee mand in Acer reparatie center legen. Ik wist Acer doet niet goed met klantservice (Acer heeft niet zo goed name in Azië, daar is Acer helemaal niet populair), maar hier is hem heel populair en Acer is wel Taiwanese merk, maar nu. Het scherm beschadiging is direct te zien, gedurende reparatie heb ik meerde keren gevraagd over de status, Acer helpdesk gaaf aan de volgend: XX 03-3-2004 wating spare XX 02-3-2004 in repair PST 25-2-2004 (ik heb het pakket op 23-2-2004 versturend) In eest instantie was zij bezig met reparatie (niet zwaar beschadig), wacht voor de onderdelen, en daarna gebeurt wat word de laptop zwaar beschadigt. In telefoon contact vroeg ik de heer Baselier waarom duurt een mand pas ontdekt iets men binnen enkel second kan zien, hij antwoord was Acer laat apparaat voor reparatie sowieso drie weken legen, pas naar drie weken word doos open, dit geloof ik niet. Toen ik laat weet dat ik hij optie onaanvaardbaar vind en wel de zak naar de recht slepen, de heer Baselier lachen mij uit:"naar recht is veel duurder dan de reparatie!" Ik wil niet laat afpersing. Wat is u advies? Bij voorbaat mijn dank. Hoing shi Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 Het is een lang verhaal en het probleem is niet 123 op te lossen denk ik. Je kan proberen naar programma's zoals Kassa of Ook dat nog te stappen. Ook kun je bij o.a. de consumentenbond aankloppen met je klacht. Wie weet kunnen zij je verder helpen en in ieder geval advies geven. Succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 heb je rechtsbijstandsverzekering : gewoon naar hun toe gaan. Zorg wel dat je ook alle gesprekken opneemt en de briefwisseling bewaard en altijd via de tpg post laten bezorgen met bewijs van aflevering. Of zoals Wisja zegt, via de consumentenbond als je daar lid van bent. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen