anoniem Geplaatst: 14 april 2004 Delen Geplaatst: 14 april 2004 Wanneer ik mijne pc opstart, dan krijg ik geen enkel beeld, dus ook geen bios. Zou mijn videokaart kapot zijn? Het betreft een geforce 2 met 64 MB Moest het de videokaart zijn, welke raden jullie aan? Niet te veel geld liefst, en toch goede kwaliteit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2004 Wat meer info please. Lichten led's op ? Hoor je de harde schijf opspinnen ? Zijn er de normale bios biepjes ? Enz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 [quote:3b4fd1e0c0="Eddy X"]Wat meer info please. Lichten led's op ? Hoor je de harde schijf opspinnen ? Zijn er de normale bios biepjes ? Enz.[/quote:3b4fd1e0c0] de ledjes vooraan de kast branden op nu je het zegt, de harde schijf spint niet op de bios biepjes hoor ik niet. Het enige wat ik hoor draaien is de voedingskoeler en de processorkoeler. Het gaat over een Packard Bell Intel pentium 4 1,7GHz. Zou het toch aan de harde schijf liggen? Of aan de voeding? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 [quote:cf571f46b0="rataplantje"]Zou het toch aan de harde schijf liggen? Of aan de voeding?[/quote:cf571f46b0]Hmm, op zich kan ik zelf zo geen goede conclusie trekken. Omdat de computer wat doet, lijkt de voeding wel te werken. Omdat de harde schijf niet zoemt, lijkt die niet okay. Maar ja, het zou ook een losse kabel kunnen zijn of iets heel anders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 zou eerder denken aan Moederbord of processor.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 Haal er eens vanalles uit en start je computer alleen op met je mobo + proc + geheugen en videokaart. Als ie het dan doet, elke keer een onderdeel erbij plaatsen en kijken bij welk onderdeel het probleem ligt. Doet ie het niet, dan zou ik zo ook ff niet weten :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen