anoniem Geplaatst: 14 april 2004 Delen Geplaatst: 14 april 2004 momenteel help ik mensen met een compaq deskpro. Ja de ondersteuningvan Compaq is heel redelijk. maar theorie en praktijk verschillen wel. We willen win98 opnieuw installeren,formateren lukt nog,maar dan... wil het niet verder. Compaq adviseerde file sp15337.exe te downloaden en een helpdiskette te maken. Heb dit file op mijn computer gedownload en dan execute.een bepaald moment komt er optie press pgdn to agree to liscence, alleen als ik dit doe gebeurt er niets. Ja ik ben al bijna 2 weken bezig met hun computer,maar vlot gaat het helaas niet.. Wie weet hier een oplossing,zodat ik mbv sp15337 een hersteldiskette kan maken?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2004 Wat voor soort computer en besturingssysteem gebruik je om de diskette te maken? Mijn ervaring met Compaq is dat hun utilities gewoon werken. Het kan zijn dat een W98 utility niet werkt onder Windows XP. Soms is er ook sprake van defecte hardware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2004 Dubbelpost Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen