anoniem Geplaatst: 10 april 2004 Delen Geplaatst: 10 april 2004 ik heb een scanner Merk Revscan 19.200 , heb ik altijd mee gewerkt op windows ME . nu gebruik ik Windows XP prof hier werkt hij niet mee !!! wie heeft de oplossing voor me ???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2004 google : zoeken naar XP drivers, zijn die er niet dan kan je w2k probereb, gaat dat niet dan Vuecan pgm proberen, gaat het niet dan nieuwe scanner kopen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2004 Wordt hij wel door XP herkent als nieuwe hardware ? In dat geval zou je de eigen wizard scanner & camera's van XP kunnen proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2004 Ik heb die scanner ook gehad ( die in de tomatendoos) bij mij werkte hij ook niet onder XP-pro, vreemd genoeg deed hij het wel onder XP-home. Zover ik weet zijn er geen XP-drivers beschikbaar en is Revscan al zo'n 2 jaar failliet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 kijk eens op drivers.com. daar staan ze. ik vond ze met google in een msg link. ze staan ook op de plustek site (1248u oid). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 probeer het eens met het programma VUESCAN Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2004 http://www.totallydrivers.com/files/revscan19200.zip is de link voor de driver. :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen