anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Delen Geplaatst: 8 april 2004 Ik heb 2 computers die met elkaar zijn verbonden via een Sitecom 45 router. Sinds vandaag heb ik geen internet/mail verbinding meer op de 2e computer. Ik heb de kabelmodem en router al gereset, echter zonder resultaat. Kan iemand mij een hint geven om dit probleem op te lossen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 Okee, je zegt zelf al dat het niet aan de router ligt, dus dan ligt het aan de 2de computer. Check de netwerkverbinding op de 2de computer. Ga naar Start -> uitvoeren -> en type daar ipconfig en kijk wat het verschil is met de 1ste computer. (behalve het ipadres natuurlijk) - barus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 check even of de 2e pc nog in access control tussen de de geaccepteerde pc's staat. De Sitecom routers hebben nogal eens de neiging zelfstanding pc's eruit te gooien.......... vooral met de oudere firmware versies. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen