anoniem Geplaatst: 6 april 2004 Delen Geplaatst: 6 april 2004 Hallo, Windows 98Se. Vanmiddag een nieuwe USB2.0 Card van Sitecom gekocht, software geïnstalleerd, computer uitgezet, insteekkaart erin en computer weer aan. Daarna krijg ik het bericht: Windows beschermingsfout. Start uw computer opnieuw op. Goed, dan maar de nieuwste driver van Sitecom gedownload en geïnstalleerd; resultaat hetzelfde: computer opstarten, Windows beschermingsfout, computer herstart vanzelf en ga zo maar door. De kaart is er nu uit en mijn computer is weer tevreden. Wat is er aan de hand? Weten jullie raad? Alvast bedankt, Hannie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2004 Ik weet niet hoeveel PCI sloten je nog vrij hebt, maar anders kun je proberen om 'm eens in een ander slot te steken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2004 Ik had nog 3 sloten vrij en die heb ik allemaal geprobeerd ... Hannie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2004 zit er garantie op die kaart? denk dat hij naar de filestijnen is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2004 Ik ga het ding morgen eerst eens in een andere computer steken en kijken of het aan de kaart ligt of aan de computer of aan de software of... Hannie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2004 [quote:ab203b28fa="stjh"]Ik ga het ding morgen eerst eens in een andere computer steken en kijken of het aan de kaart ligt of aan de computer of aan de software of... Hannie[/quote:ab203b28fa] succes dan, en als het niet lukt zou ik hem als ik jou was gewoon inleveren en met een andere proberen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 [quote:b51d6b9a4a="stjh"]Hallo, Windows 98Se. Vanmiddag een nieuwe USB2.0 Card van Sitecom gekocht, software geïnstalleerd, computer uitgezet, insteekkaart erin en computer weer aan.[/quote:b51d6b9a4a] Kan ook aan mij liggen, maar doe je niet meestal eerst de kaart en dan pas de software? Of stond er iets anders in de handl. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 dat staat in de handleiding van Sitecom. Sitecom laat je vaak eerst de software installeren en daarna pas de kaart erin steken. Had ik ook met mijn wlanadapter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 Ok, wist ik niet. Zo leer je elke dag wat nieuws. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen