anoniem Geplaatst: 5 april 2004 Delen Geplaatst: 5 april 2004 Ik heb een Lite On 52 X 24 brander. Welke CD-RW's doen het daar goed op. Ik heb mijn ongebruikte en amper gebruikte Sony's weg kunnen gooien. Eénmaal branden en zijn niet uit te lezen, groene indicator blijft zenuwachtig knipperen. En wissen is ook een probleem. Waren Sony 4 speed. Wel een pre-historische Philips liggen, 2 speed, al 4 jaar in gebruik en geen enkel probleem. Zo ook een oudje van Nashua doet het goed. Maar de high speed bijgeleverde CDRW van Lite On was ook snel aan zijn eind. Zelfde problematiek als de Sony. Bij een andere aangeschafte 52 speed brander van Lite On zat een Verbatim CDRW, zal wel dezelfde zijn als het eigen merk van Lite On. Welk merk is naast schijnbaar Philips en Nashua compatible met de snelle Lite On en wordt door jullie als betrouwbaar ervaren. Voor de volledigheid, ik heb WIN 98 SE en NERO 6.15 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2004 [quote:c82b2fef39="Jank"] Waren Sony 4 speed. Wel een pre-historische Philips liggen, 2 speed, al 4 jaar in gebruik en geen enkel probleem. [/quote:c82b2fef39] Uit mijn ervaringen : cdrw 1-4 gaan niet met high-speed cd-rw. Ik heb zelfs nooit problemen gehad met 4-10 speed cd-rw op een plextor 4x12x40, lite-on 24x10x40 en dvd-brander LDW811-s. Ik gebruik Bestmedia, Samsungen Packard Bell (gekregen). Je zou bij 4-10 cdrw eigenlijk geen problemen mogen hebben Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2004 Bedankt voor je reaktie Bosje. Voor alle duidelijkheid, de Philips 2 speed werkt prima op de snelle Lite On, zo ook de Nashua. Maar de Sony's zijn in dit opzicht dus brak, naar het schijnt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2004 gewoon die 1-4 vwegdoen envervangen door high-speed. Ze kosten ook niet meer zoveel. Ik kan me niet meer voorstellen om een cdr in 18 minuten te bakken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen