anoniem Geplaatst: 2 april 2004 Delen Geplaatst: 2 april 2004 Mijn prachtige HP5470C, waar ik al m,n dia's me heb ingescand, doet plotseling heel raar. Hij scant wel, maar het beeld beslaat nog maar 1/3 e deel van de pagina, de lamp doorloopt wel het hele venster. Wat kan dit zijn? Is het iets dat ik zelf kan repareren? heb ervaring met reparatie van allerlei hardware, een weerstandje of een c-tje kan ik ook wel verwisselen. Heeft het zin om hem ter reparatie aan te bieden? Is ongeveer 2 en 1/2 jaar oud. Syp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2004 altijd eerst zeker weten of de aansturing oké is, dus ik zou eerst eens kijken of er nieuwe drivers voor zijn. of in elk geval de scanner even helemaal deïnstalleren en daarna opnieuw installeren met de software die je al hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2004 Alles al gedeinstalleerd en opnieuw gedaan. Stond op USB, overgezet op parallel. zelfs geprobeerd op een andere computer, maar hij blijft de pagina comprimeren. Omdat ik juist veel scanwerk had heb ik een nieuwe gekocht van de Aldi, best wel een leuk ding voor dat geld, maar de HP was toch beter. Ik zou hem graag weer op gang krijgen. Syp Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen