anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Ik me een Medion harde schijf 60 G aangeschaft . Probeer deze aan te sluiten op mijn laptop IBM X22, maar ik krijg geen schrijfherkenning op mijn explorer Kan iemand mij helpen aub? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Wat voor os draai je? het kan zijn dat je de juiste drivers moet installeren. Als je van een 3 jaar oude 10gb overstap naar een nieuwe 60gb dan kan het zijn dat de 'grote' schijven niet door de bios herkent worden. Je kunt nieuwe drivers downloaden op de site van de fabrikant van je HD. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Kan ook een kwestie zijn van even partitioneren en formatteren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 Zover ik weet is die medion schijf een externe schijf, dus die is al gepartitioneerd en geformateerd. Als je windows 95/98/me gebruikt dien je nog de drivers vanaf het cd'tje te installeren, anders werkt het niet, 2000 en xp zouden hem zonder problemen moeten herkennen. Gebruik je overigens wel de adapter bij de schijf? De usb poorten van laptop's zijn niet in staat om voldoende stroom voor de schijf te leveren. Scenic20 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen