Ga naar inhoud

Suse 9.0/canon i550 driver


Aanbevolen berichten

Hallo! Weer een vraagje van iemand die net nieuw aan het proberen is met Linux. Ik heb Suse 9.0 draaien en wil graag mijn Canon i550 printer goed werkend krijgen. In de lijst van meegeleverde drivers komt dit model niet voor. Heeft er iemand een idee wat het beste is om te doen? via de website van Canon kwam ik alleen bij TurboPrint, waar je iets moet betalen als je geen logo op je pronts wilt. Is eer een alternatief? Alvast bedankt! Jobst
Link naar reactie
[quote:73198cb691="jobst"]Hallo! Weer een vraagje van iemand die net nieuw aan het proberen is met Linux. Ik heb Suse 9.0 draaien en wil graag mijn Canon i550 printer goed werkend krijgen. In de lijst van meegeleverde drivers komt dit model niet voor. Heeft er iemand een idee wat het beste is om te doen? via de website van Canon kwam ik alleen bij TurboPrint, waar je iets moet betalen als je geen logo op je pronts wilt. Is eer een alternatief? Alvast bedankt! Jobst[/quote:73198cb691] je moet met die vraag zijn in het subforum linux
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...