Ga naar inhoud

Wat betekent Runtime?


Aanbevolen berichten

Ok sorry ik zal wat duidelijke informatie geven: Sinds afgelopen dagen dan krijg ik de melding runtime error. En dan foutmelding op een bepaalde regel. Ik weet niet hoe dit kan en toevallig heb ik vanmiddag de C schijf op fouten laten controleren etc en evt laten herstellen. Ik zou graag weten wat dit betekent, en of het dan aan mijn computer ligt? En wat ik hieraan kan doen, ik neem aan dat het niet schadelijk of een grote fout is. Gr
Link naar reactie
[quote:422c8e19c5="Gouranga"]Ok sorry ik zal wat duidelijke informatie geven: Sinds afgelopen dagen dan krijg ik de melding runtime error. [b:422c8e19c5]En dan foutmelding op een bepaalde regel. [/b:422c8e19c5] Ik weet niet hoe dit kan en toevallig heb ik vanmiddag de C schijf op fouten laten controleren etc en evt laten herstellen. Ik zou graag weten wat dit betekent, en of het dan aan mijn computer ligt? En wat ik hieraan kan doen, ik neem aan dat het niet schadelijk of een grote fout is. Gr[/quote:422c8e19c5]Zet die hier ff neer. Probeer zo veel mogelijk info te geven, wat doe je dan, welke programma's heb je opgestart et.c
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...