anoniem Geplaatst: 28 maart 2004 Delen Geplaatst: 28 maart 2004 Ik krijg soms een foutmelding van Runtime. Wat betekent dit en is dit iets wat ik op een of andere manier moet verhelpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2004 Runtime error, betekent dat tijdens het draaien van een programma een fout is opgetreden. Zonder nadere info geen zinnige uitspraak over te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2004 Ok sorry ik zal wat duidelijke informatie geven: Sinds afgelopen dagen dan krijg ik de melding runtime error. En dan foutmelding op een bepaalde regel. Ik weet niet hoe dit kan en toevallig heb ik vanmiddag de C schijf op fouten laten controleren etc en evt laten herstellen. Ik zou graag weten wat dit betekent, en of het dan aan mijn computer ligt? En wat ik hieraan kan doen, ik neem aan dat het niet schadelijk of een grote fout is. Gr Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2004 [quote:422c8e19c5="Gouranga"]Ok sorry ik zal wat duidelijke informatie geven: Sinds afgelopen dagen dan krijg ik de melding runtime error. [b:422c8e19c5]En dan foutmelding op een bepaalde regel. [/b:422c8e19c5] Ik weet niet hoe dit kan en toevallig heb ik vanmiddag de C schijf op fouten laten controleren etc en evt laten herstellen. Ik zou graag weten wat dit betekent, en of het dan aan mijn computer ligt? En wat ik hieraan kan doen, ik neem aan dat het niet schadelijk of een grote fout is. Gr[/quote:422c8e19c5]Zet die hier ff neer. Probeer zo veel mogelijk info te geven, wat doe je dan, welke programma's heb je opgestart et.c Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2004 "er is een runtime fout opgetreden in regel 2 bijvoorbeeld" Wat deed ik? Ik starte een site op en wilde een forum openen. Wilt u nog meer weten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2004 dan zit er waarschijnlijk een fout in die site. door extra-internetopties-geavanceer-´foutopsporing in scripts´ uit te vinken kun je doorgaans in het vervolg gewoon verder surfen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen