Ga naar inhoud

Dell Inspiron 9100


Aanbevolen berichten

Heeft iemand van jullie ook een Dell 9100 in order staan? Op dit moment heeft Dell voor deze laptop een levertijd van 4 weken. Daarnaast informeert Dell absoluut bestellers van het apparaat niet dat de levertijd overschreden wordt. Mijn apparaat staat al sinds 9/3 in backorder en de datum wordt steeds overschreven. Slecht hoor van een bedrijf dat zij de klanten niet informeren. Zelf voor het feit dat je moet vooruitbetalen en ze geen enkele compensatie bieden voor een late levering. Ik vind vooruitbetalen niet zo erg (alhoewel er natuurlijk wel een rechtzaak loopt van de HCC), maar ik wil wel graag geinformeerd worden bij problemen :x .
Link naar reactie
Daar ben ik het niet mee eens praatpaal, misschien hebben andere mensen soortegelijke ervaringen en hebben die tips over hoe je dit het beste kan afhandelen. Wel weet ik dat Dell de laatste tijd wat loodjes laat vallen en je misschien eens op www.trosradar.nl en www.consumentenbond.nl moet gaan kijken voor wat info.
Link naar reactie
[quote:344e5c1fc6="praatpaal"]De kans dat uitgerekend iemand van dit forum zo'n ding heeft besteld bij Dell is vrij klein en wat dan nog? Moeten ze hem annuleren van je ofzo? :o Niet echt een heel boeiend bericht om hier te plaatsen, kunnen we niet zo veek mee. Is het forum eigenlijk niet voor bedoeld.[/quote:344e5c1fc6] nou mijn mening: als het [b:344e5c1fc6]JOU[/b:344e5c1fc6] niet aanstaat dan lees [b:344e5c1fc6]JIJ[/b:344e5c1fc6] het niet en reageer [b:344e5c1fc6]JIJ[/b:344e5c1fc6] ook niet ontopic: ik zou de leverancier bellen, en vragen wanneer hij binnen is, en als hij dan niet binnen is meteen bellen en er een beetje druk opzetten, maar niet onbeleefd gaan doen want daar bereik je weer niks mee
Link naar reactie
Het is niet de bedoeling om een dergelijke topic te gebruiken door te gaan ventileren wat een ieder zijn mening is, dat geld voor PCguy en voor de andere heren. Als je een topic niet aanstaat meld je dat bij een moderator, als je een antwoord van mede forum genoten niet aan staat meld je dat ook. Een reactie zoals PCguy hier geeft op Vandread en Praatpaal vind ik overigens nog erger, elkaar afbranden is not-done hier!. Reageer alleen op deze topic als je iets nuttigs hebt te melden. Deze topic past prima in Hardware Anders, ook al zie je het nut er misschien niet van in.
Link naar reactie
[quote:cdbd313933="Red Dragon"]Het is niet de bedoeling om een dergelijke topic te gebruiken door te gaan ventileren wat een ieder zijn mening is, dat geld voor PCguy en voor de andere heren. Als je een topic niet aanstaat meld je dat bij een moderator, als je een antwoord van mede forum genoten niet aan staat meld je dat ook. Een reactie zoals PCguy hier geeft op Vandread en Praatpaal vind ik overigens nog erger, elkaar afbranden is not-done hier!. Reageer alleen op deze topic als je iets nuttigs hebt te melden. Deze topic past prima in Hardware Anders, ook al zie je het nut er misschien niet van in.[/quote:cdbd313933] oke sorry ik hou me mond dicht, en ben het eens met de 2e post van praatpaal
Link naar reactie
helpdesk suf bellen kan langdradig en vervelend zijn http://www4.hccnet.nl/404/index.cfm?fuseaction=nieuws.ShowNieuws&id=9292 dell z'n voorwaarden zijn zo dat je niet kan klagen? correct me if i'm wrong [quote:680fc009b1]Lastige klanten krijgen te horen dat ze volgens de verkoop- of garantievoorwaarden geen recht op klagen hebben.[/quote:680fc009b1] dus je kan bellen tot je een ons weegt....
Link naar reactie
Wat een onzin is dat eigenlijk! Het gaat toch niet om een bestelling van een paar tientjes (hoewel dat eigenlijk niet zou mogen uitmaken)! Zeker als je vooruit betaalt (wat een gerenommeerd bedrijf eigenlijk niet zou mogen vragen) dan mag je toch zeker wel verwachten dat zij zich ook aan redelijke levertijden houden! En dat je niet zou mogen klagen is ook niet helemaal waar, als blijkt dat Dell zich niet houdt aan hun eigen algemene leveringsvoorwaarden. Die voorwaarden zijn er niet voor niets. Als er dus duidelijk sprake is van nalatigheid, dan zal Dell alles in het werk moeten stellen om problemen op te lossen, en daar de gedupeerden ook regelmatig over moeten informeren. Het probleem blijft alleen... als Dell gewoon niet levert en hun klanten niet informeert, wat kan je dan doen? Tja, ik ben geen jurist, maar ik zou als de leveringstermijn echt onredelijk is overschreden, mijn rechtsbijstand inschakelen. Aan de andere kant, je zal dan niet de enige zijn dus of het echt veel uithaalt... Hoe meer ik over Dell hoor, hoe minder geneigd ik ben om ooit iets bij ze aan te schaffen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
Link naar reactie
[quote:549ac14f89="Maarten81"]maar ik zou als de [b:549ac14f89]leveringstermijn[/b:549ac14f89] echt onredelijk is overschreden, mijn rechtsbijstand inschakelen. Aan de andere kant, je zal dan niet de enige zijn dus of het echt veel uithaalt...[/quote:549ac14f89] dat is het hem nou juist... ze hebben geen leveringstermijn :-? als ik het goed heb begrepen
Link naar reactie
[quote:517c852fa3="Vandread"][quote:517c852fa3="Maarten81"]maar ik zou als de [b:517c852fa3]leveringstermijn[/b:517c852fa3] echt onredelijk is overschreden, mijn rechtsbijstand inschakelen. Aan de andere kant, je zal dan niet de enige zijn dus of het echt veel uithaalt...[/quote:517c852fa3] dat is het hem nou juist... ze hebben geen leveringstermijn :-? als ik het goed heb begrepen[/quote:517c852fa3] Oh... dat is wel erg zeg! Als je dus pech hebt sturen ze je na een jaar nog eens je bestelling???? En dan wel rente trekken van de betaling enzovoorts... zo kan ik het ook!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...