anoniem Geplaatst: 27 maart 2004 Delen Geplaatst: 27 maart 2004 Heb naast een Quantum 20 gb een Maxtor 40 gb als slave geinstalleerd. Heb toen Maxblast gedraaid en daarna zie je de schijf in de Verkenner. Dit is echter eenmalig. Als ik daarna weer opstart is de schijf weer verdwenen in de Verkenner en geeft W200 pro aan dat ie nwe hardware heeft gevonden.. In de bios wordt de slave keurig aangegeven. In apparaatbeheer staat ie wel maar ik kan er dan niets mee doen omdat hij "in gebruik" is. Wie kan mij helpen?? Ed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2004 al geformateerd? Denk het niet, want dan zie je hem inderdaad neit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2004 Ja, ik heb um al geformatteerd en heb er ook al bestanden opstaan. Alleen na een herstart van W2K is ie weg uit de verkenner. In Beheer staat ie nog wel maar zonder driveletters. Hij zegt dan dat de schijf niet is ingeschakeld. Heb er twee partities van 20 gb opgemaakt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2004 Probleem is volgens mij dat W2K blijft gillen (na een herstart) dat ie nwe hardware heeft gevonden. De schijf wordt niet weggezet in W2K met MaxBlast Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2004 Waar kan ik evt drivers vinden voor de 40 gb ATA Maxtor schijf. Niet bij de fabrikant. Die geeft MaxBlast uit en dat lukt dus niet11 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen