anoniem Geplaatst: 27 maart 2004 Delen Geplaatst: 27 maart 2004 Hoi, Ik heb getracht een DVD-RW-tje te branden met Pinnacle Studio, echter nadat hij klaar was is hij niet meer te lezen, niet in m'n DVD speler van m'n stereo maar ook niet meer op de PC. Wanneer ik hem in mijn brander stop en het laadje dicht doe dan blijft het lampje branden en gaat niet meer uit, ondertussen loopt XP ook niet goed meer. Wissen met Nero gaat niet, is er een andere manier om dit schijfje nog te wissen ? alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2004 Is dit met een legale versie van Pinnacle Studio gedaan? greetz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2004 Uiteraard, dit programma heb ik bij een video bewerkings kaart gekregen. Maar het lijkt me niet relevant voor de aard van het probleem. Oh ja, ik heb nog een keer deze DVD gemaakt met Pinnacle echter heb ik daarna met Nero de DVD gebrand en die is wel gelukt. Lijkt me een probleempje in Pinnacle Studio, echter heb ik dit jaren geleden ook wel eens met cd-rw's gehad, maar had er toen geen oplossing voor. Iemand een suggestie voor een programma'tje die dit zou kunnen oplossen ? alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Hopelijk wel de interne CD/DVD-schrijf functie van WXP uitgeschakeld ? Kan soms voor ernstige storingen geven als dit ingeschakeld is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen