Ga naar inhoud

Wissen DVD-RW, XP loopt vast


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb getracht een DVD-RW-tje te branden met Pinnacle Studio, echter nadat hij klaar was is hij niet meer te lezen, niet in m'n DVD speler van m'n stereo maar ook niet meer op de PC. Wanneer ik hem in mijn brander stop en het laadje dicht doe dan blijft het lampje branden en gaat niet meer uit, ondertussen loopt XP ook niet goed meer. Wissen met Nero gaat niet, is er een andere manier om dit schijfje nog te wissen ? alvast bedankt.
Link naar reactie
Uiteraard, dit programma heb ik bij een video bewerkings kaart gekregen. Maar het lijkt me niet relevant voor de aard van het probleem. Oh ja, ik heb nog een keer deze DVD gemaakt met Pinnacle echter heb ik daarna met Nero de DVD gebrand en die is wel gelukt. Lijkt me een probleempje in Pinnacle Studio, echter heb ik dit jaren geleden ook wel eens met cd-rw's gehad, maar had er toen geen oplossing voor. Iemand een suggestie voor een programma'tje die dit zou kunnen oplossen ? alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...