anoniem Geplaatst: 27 maart 2004 Delen Geplaatst: 27 maart 2004 :x Ik heb in mijn systeem een 120gb sata schijf en heb daar vervolgens 2 extra schijven op een IDE aangesloten. Gevolg was dat een schijf een SMART command failure genereerde. Waar wordt deze fout door veroorzaakt en hoe los je dit op. Zodra ik de bewuste schijf (deskstar 80gb) gedisconnect had startte pc normaal Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2004 er is dan zeer waarschijnlijk iets aan de hand met die schijf, je zou hem kunnen testen met een testprogramma van IBM. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2004 zat net in mijn bios te kijken maar daar kan je de optie SMART uit/inschakelen probeer dit eens en wie weet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2004 met de optie smart uitschakelen schiet je niks op, als een pc een smart melding geeft van een harde schijf, betekent dit vaak dat een harde schijf kapot is of kapot aan het gaan is. Ik zou zeggen, check je harde schijf ff met een programma van de fabrikant van je schijf, zo'n programma kan kijken wat de conditie van een schijf is... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen