anoniem Geplaatst: 24 maart 2004 Delen Geplaatst: 24 maart 2004 Ik heb vandaag een nieuwe pc gekocht. Die van de aldi. Er zit op deze pc geen uitgang voor een normale uitsluiting voor mijn keyboard (die paarse stekker). Kan je van die tussenstukken kopen die van usb naar keyboard aansluiting gaan? Van keyboard aansluiting naar USB heb ik wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2004 volgens mij kun je alleen van usb naar keyboard aansluiting en niet omgekeerd. wel kun je een verloop krijgen van keyboard naar serieel, die poort zit wel op de aldi computer (de com poort links boven volgens de foto in mijn krant. bij iedere electronica zaak kunnen ze je wel helpen, ook de mediamarkt heeft veel van dit soort spullen. succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2004 Kan wel, echter de goekope spul werkt niet. Je moet een verloopstuk (zit dan zowel een ps2 muis en keyboard) hebben waar de nodige electronica in zit. Die zijn dus ook een stuk prijziger. Ze kosten meestal meer dan een nieuw toetsenbord. The choice is yours 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2004 [quote:99d342182c="Bosje"]Kan wel, echter de goekope spul werkt niet. Je moet een verloopstuk (zit dan zowel een ps2 muis en keyboard) hebben waar de nodige electronica in zit. Die zijn dus ook een stuk prijziger. Ze kosten meestal meer dan een nieuw toetsenbord. The choice is yours 8)[/quote:99d342182c]En dan moet (meestal) dat verloopstuk specifiek bij het betreffende apparaat zijn geleverd, anders wil het nog niet. In veel gevallen krijg je het inclusief bijgeleverd. Jan de Boer PS: Is bij die Aldi PC dan niet een passend keybord geleverd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2004 Ik heb op mijn aldi bak gewoon ene USB muis en toetsenbord maar er zijn gewoon PS/2 poorten aanwezig Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2004 Wel raar. Ik dacht dat ze er wel een toetsenbord en muis bij deden, maar niet dus. Vind ik wel raar :-? , wel een afstandbediening maar geen muis en toetsenbord :x Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen