Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens, MX500 gebruik ik ook. Erg handig door de extra knopjes op de zijkant, ook voor browsen etc. en door de hoge kwaliteit sensor (800dpi) erg scherp en snel. Die nieuwe MX510 ziet er wel fancy uit, maar heeft wel 2 jaar minder garantie :-? (3 ipv 5 jaar) En die hoge doorvoersnelheid hebben we toch niet nodig: hoe langzamer de cursor, hoe scherper je schiet :D De MX serie in het algemeen ligt ook erg lekker in de hand, vooral de topmodellen, de 300 is minder relaxt. Let wel op dat je de MX500/510/700/900 niet linkshandig kan gebruiken, door de reaxte ergonomische vorm. :) Kijk zelf maar: [url=http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/EN,CRID=3,CONTENTID=7982] Logitech website: MX510 Product overview[/url] Als je bij de prijzen kijkt, zie je dat de MX510 €49.99 kost en de MX500 €54.99. Aangezien de MX510 nieuwer is én goedkoper.. :) In de winkel zal het wel iets verschillen..
Link naar reactie
[quote:f773ca6967="Interficior"]Ik heb het liefst een MX 300 van Logitech, omdat daar dus niet 7 extra functieknoppen op zitten. een muis is geen joystick... Zelfs de ene knop in het midden mag nog weg, maar die druk je op een gegeven moment toch niet meer per ongeluk in.[/quote:f773ca6967] w8 maar totdat je een tijd een MX 500/700/900 hebt gehad. De forward/back knoppen zijn echt super handig. Aan de TS: kijk of je in de winkel (of bij een kennis) wat muizen kunt testen (vaak hebben ze wel een testexemplaar in de winkel liggen), dus hoe ze in de hand liggen e.d..
Link naar reactie
[quote:b7b4bfd252="igg"]logitech mx510 (opvolger van de 500) (gebruik ik zelf ook)[/quote:b7b4bfd252] Heeft deze MX510 een lang snoer? Ik heb nu een draadloze optische Logitech muis, deze is best goed maar niet ideaal in games, lijkt me de MX510 beter. Echter heb ik een lang snoer nodig ivm de opstelling van me pc. De normale logitech OEM muisen hebben een te kort snoer naar mijn mening.
Link naar reactie
[quote:4fc8370784="Red Dragon"][quote:4fc8370784="igg"]logitech mx510 (opvolger van de 500) (gebruik ik zelf ook)[/quote:4fc8370784] Heeft deze MX510 een lang snoer? Ik heb nu een draadloze optische Logitech muis, deze is best goed maar niet ideaal in games, lijkt me de MX510 beter. Echter heb ik een lang snoer nodig ivm de opstelling van me pc. De normale logitech OEM muisen hebben een te kort snoer naar mijn mening.[/quote:4fc8370784] HEt snoer van een MX 500 is lang: zo'n 2 meter (ik ben nu ff bezig dus kan het niet precies meten, maar dit is een schatting, die wel aardig zal kloppen (hoop ik))
Link naar reactie
[quote:0516fb58f7="JFace XL"]draadloos.. *bibber* neej idd, tenzij ze een oplaadstation hebben, dan is het wel in overweging te nemen, maar ze zijn duurder en idd zwaarder en ik vind het de hogere prijs niet waard[/quote:0516fb58f7] idd, met een laadstationnetje is het echt goed te doen hoor.. heb zelf de MX700 van Logitech, hij is idd iets aan de zware kant door de 2 penlites die erin zitten, maar daar ben je echt zo aan gewent. ik kan met de batterijen zo een paar dagen achtereen langdurig gamen en gewoon PC gebruik doen... ik vind een draadje gewoon soms erg irri, heb vaak dat als ik zit te gamen dat ie weer ergens achter haakt, en dan moet ik em eerst weer aantrekken, en dan is het al te laat en ben je al dood :evil:
Link naar reactie
[quote:0f3199e27c="turbulence"] ik vind een draadje gewoon soms erg irri, heb vaak dat als ik zit te gamen dat ie weer ergens achter haakt, en dan moet ik em eerst weer aantrekken, en dan is het al te laat en ben je al dood :evil:[/quote:0f3199e27c] Kijk, een draad heeft voor en nadelen, Voordelen: Muis is licht Muis vreet geen batterijen Reactietijd is lekker snel, wil bij sommige draadloze tegenvallen. Nadelen: Snoer blijft overal achter haken Je hebt minder bewegingsvrijheid het is gewoon wat je het belangrijkste vind
Link naar reactie
[quote:66128e0475="NoepZoR"]Kijk, een draad heeft voor en nadelen, Voordelen: Muis is licht Muis vreet geen batterijen Reactietijd is lekker snel, wil bij sommige draadloze tegenvallen. Nadelen: Snoer blijft overal achter haken Je hebt minder bewegingsvrijheid het is gewoon wat je het belangrijkste vind[/quote:66128e0475] gewicht; er zal iets verschil inzitten, maar ik denk dat als je een paar keer gemuist hebt met bijvoorbeeld de MX700 dat je er dan echt geen hinder van zal hebben, laat staan echt zal merken. Batterijen; zoals ik ook al aangaf, de batterijen die bij de MX700 zitten zijn zeer goed (heb ze wel vervangen voor GP1800 Mah batterijen, omdat deze iets zwaarder zijn, en het gewoon echt goeie batterijen zijn) reactietijd; bij de MX serie maakt het niks uit, MX500 of MX700, beide volgens mij even snel, dus draadloos is net zo goed als met een draadje.. maar met de standaard batterijen kun je ook echt dagen vooruit zonder op te laden. daarnaast, t.o.v de conventionele draadloze muis heeft een MX700 het voordeel dat je ze 's nachts gewoon laat laden op het stationnetje, en de volgende dag kun je er weer perfect mee vooruit. ik ben nu wel even van de MX700 uitgegaan, en niet van een muisje van MS, omdat de MX serie als echte game muis beschouwt wordt, en ik vind ook zeker dat de titel bij deze muizen serie past.
Link naar reactie
Ik wou even inhaken op wat turbulence zegt, de MX500 met draad is inderdaad net zo snel als de MX700 zonder draad. Alleen de MX510 is sneller, maar heeft helaas een draad. Dat de MX510 sneller is ligt aan de interne hardware van de muis en niet aan het feit dat de muis een draad heeft. @noepzor, Als ik een muis wil met een draad wil ik dat hij van zichzelf een lang draad heeft, ik wil geen verleng snoer. dat een gewone muis doorgaans een staartje van 1,5m heeft weet ik, ik wou alleen de lengte van een MX510 muis weten niet van een gewone muis :roll: //Razor Een andere goede Game muis is deze: http://www.tweakers.net/nieuws/31456/?highlight=muis Qua specs nog beter dan de MX510, helaas ook met een draadje. theoretisch zou je best een Bluetooth muis kunnen maken met de zelfde gevoeligheid en reactie snelheid als een USB muis
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...