anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Delen Geplaatst: 23 maart 2004 Een korte tijd geleden heb ik de bovenstaande keyboard geckocht. Nu vind ik dat de "F" keys bij bepaalde programmas niet werken zoals ze moeten bijv. WP11 - van de 12 keys alleen 4 werken maar dan met wat lijkt op oudewets macros waarvan il niets hebt, F3 brengt "macro ctrlY.wcm not found", alt F5 toont Ó, maar Ctrl F4 sluit wel de huidige document maar over 50% van de keys werken niet. Selfs in Word 2000 en andere programmas werken veel van de keys niet . Ik heb ge-reinstalled, de driver opnieuw geinstaleerd en maar nix Wie kan mij helpen Dave Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2004 Beste Dave. Als je het oude toetsenbord nog aanwezig is kijk eens wat er gebeurd als je dat er weer aansluit. Als er dan geen problemen zijn, terug met het toetsenbord naar de leverancier. Groetjes Nico. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2004 Het helpt enorm als je op het idee komt om te kijken wat op de keyboard staat. In mijn geval ondekt ik een hele grote key "F Lock F" links boven. U heeft het geraden - nu heb voledige use van keyboard. Moet de leeftijd zijn. In ieder geval bedank Dave Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen