anoniem Geplaatst: 21 maart 2004 Delen Geplaatst: 21 maart 2004 Beste mensen, Ik heb een nieuwe cartridge (zwarte inkt) in mijn printer gezet. Na het uitlijnen (dat printte hij wel) dacht ik te kunnen printen. Maar nee. Ik krijg een error: "Beide cartridges ontbreken". Ik heb ze er net ingezet. :( Printer: Lexmark 7200 inktjet OS: Windows 2000 Professional De computer heb ik al een keer opnieuw opgestart. Ook heb ik de cartridges één voor één geinstalleerd. Ook de cartridges installeren alszijnde 'eerder gebruikt' haalt niets uit. De oude (lege) cartridge werkte prima. En ja, de nieuwe cartridge is precies hetzelfde. Iemand een tip? d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2004 Zet er een nieuwe kleurencartridge bij? Het probleem riejt een beetje naar de HP 710, met ook een dergelijke onhebbelijkheid, het verplicht plaatsen van 2 nieuwe cartridges, ook al is er één nog lang niet leeg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2004 k heb andere drivers maar geinstalleerd. dit werkt wel. hij 'denkt' nu dat hij een nieuwe kleurencartridge heeft, maar die heb ik eruit gehaald. toch bedankt voor de tip. raar die printers... d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen