anoniem Geplaatst: 20 maart 2004 Delen Geplaatst: 20 maart 2004 Hoi, Vandaag heb ik een nieuwe pc voorzien van Windows XP. Echter waarneer ik de driver van de printer wil installeren, dan krijg ik een fout van niet genoeg ruimte op de systeem schijf. Het betreft hier een HP 5150. Ik heb al geprobeerd meedere partities te formateren, in de hoop dat het probleem dan voorbij is. Heb ook geprobeerd de HP drivers van 't internet te halen, op suggestie van de pc zaak. Echter de ned driver van HP van de 5100 serie doet het niet. Setup start niet op. Het gaat hier om een nieuwe Intel Celeron 2,6 Ghz, 256 MB RAM, 80 GB Hardeschijf, Geforce 2 MX 400. Iemand suggesties, Met vriendelijke gr, Sang-Hyun Jongeleen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2004 De systeemschijf, (ik neem aan de C: schijf/partitie) hoe groot is die? WinXP gebruikt al snel 1,5 Gb. van de schijf dus als de partitie te klein is kom je ruimte te kort. (waarschijnlijk is dit wel in orde) Verder heb ik helaas geen idee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen