Ga naar inhoud

DVDROM en DVDRW doen het niet

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een probleempje.. nl. mijn PC "herkent" de dvdrom en dvdrw niet meer. Als ik bij "Deze Computer" kijk staan ze er ook niet bij en bij Apparaatbeheer staat er dit: [img:d6e07d7df1]http://www.sic-network.com/probleem.gif[/img:d6e07d7df1] Het is heel irritant want nu kan ik geen DVD'tjes kijken :cry:. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes, Ymehp Salb
Link naar reactie
[quote:9b7a7b96cf="Ymehp Salb"]mijn PC "herkent" de dvdrom en dvdrw niet meer.[/quote:9b7a7b96cf] Worden je dvdrom en dvdrw aan het begin van het (op)starten je PC nog wel getoond? [code:1:9b7a7b96cf] Detecting Primary Master ... Detecting Primary Slave ... Detecting Primary Master ... Detecting Primary Slave ... [/code:1:9b7a7b96cf] en in 't scherm wat daarna volgt [code:1:9b7a7b96cf] Pri. Master Disk : Pri. Slave Disk : Sec. Master Disk : Sec. Slave Disk : [/code:1:9b7a7b96cf] en dan de PCI device listing. Welke apparaten gebruiken dezelfde IRQ's? En om wat voor een (merk) PC gaat het?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...