Ga naar inhoud

Logitech muis


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
je doet niks verkeerd. :wink: heb zelf ook de MX700, en doe gemiddeld rond de 5/6 dagen met 1 volle lading. heb er 1800Mah GP batterijen inzitten, ook omdat ik vond dat de meegeleverde batterijen niet echt denderend waren. maar wat is het probleem? er zit toch een laadstation bij. ik gooi hem vaak na een paar dagen op de lader, en dan weet ik zeker dat ze de volgende dag weer helemaal vol zijn. de lader zit er niet voor niks bij he :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb ook sinds een half jaar een Logitech cordless MX700 en ben er uiterst tevreden over!! De meegeleverde oplaadbare batterijen zijn van "high power" vraag me niet of ik ooit van dat merk gehoord heb :D. Altijd al ben ik klaar met de pc dan stop ik hem in het oplaadstation, waarom zou je de muis er immers uitlaten als je hem toch niet gebruikt?? Je moet het je gewoon aanleren om altijd na gebruik de muis in het oplaadstation te stoppen! Wat ze zeggen dat hij 3 maanden meegaat zonder opgelade te hoeven worden vind ik een beetje te optimistisch. Bij mij gaat de oplader na ongeveer 3 a 4 weken de muiz opladen. Maar dat haalt mij niet uit... als hij bijna leeg is wordt hij vanzelf opgeladen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat hij onder het gebruik leegraakte (dat zie je aan het lampje op de muis). Ik hoorde ook iemand zeggen dat als de pc uitstaat dat de muis alsnog veel energie gebruikt. Nou je moet maar eens naar het optische ook kijken... als de muis ik zeg maar wat een minuut ff niet gebruikt wordt gaat hij van constant licht naar knipperen over wat later knipperen om de seconden wordt. Dit bespaard dus heel veel, daar komt te oplader weer, als je pc uitstaat en je heb je muis in het oplaadstation gezet dan wordt de muis automatisch op non-actief gezet.... waardoor hij geen onnodige energie gebruikt! Greetz salsborenko
Link naar reactie
Ik heb ook de MX700 sinds ongeveer één jaar tot volle tevredenheid. Ook ik heb er de High Power 1700 mAh batterijen inzitten. Ik zet de muis niet elke dag op het oplaadstation maar na een dag of drie intensief gebruik. Ik ben bang dat het de levensduur van de batterijen niet ten goede komt als je hem elke dag oplaad. Ook gaat het zg. geheugen effect je denk ik parten spelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...