anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Delen Geplaatst: 19 maart 2004 Hey, Ik heb een eigen pc gebouwd met oude onderdelen die ik nog had, alleen heb ik het volgende probleem: mijn floppydrive( A: ) werkt niet en mijn cd-rom speler werkt niet, moet ik dit nog ergens instellen of wat dan ook, help me! En heeft iemand nog info over bios? Of een site over bios? M.v.g. Sander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 zitten de kabels er wel in :roll: wat meer informatie zou wel handig zijn :wink: wat heb je bijvoorbeeld allemaal al geprobeerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 De kabels zitten allemaal goed, als ik me pc opstart maakt de diskettedrive wel een geluidje dat je normaal hoort, maar als ik in windows zit dan ga ik naar deze computer en dan naar A: en dan doet die het niet meer, heeft dit met de bio ste maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 [quote:dd64e81443="Sander3000"]De kabels zitten allemaal goed, als ik me pc opstart maakt de diskettedrive wel een geluidje dat je normaal hoort[/quote:dd64e81443]Weet je ZEKER dat de kabels er op de jusite manier inzitten? Op die brede pallet kabels zit aan 1 kant meestal een rood lijntje. Deze moet naar de kant van de voedingsstekker van de drive wijzen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 ja dat zit goed, dus daar ligt het niet aan, ik denk dat het aan de bio sligt maar ik weet niet hoe ik die goed configureer, iemand anders wel?, ik weet wel hoe ik er kom maar nie wat ik allemaal moe instelle, iemand anders wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 onder welke OS draai je? ga naar hardware of systeem, en kijk eens of de diskettestation aanwezig is en of die goed werkt, je kan deze uitschakelen en terug heropstarten, dan moet windows hem vinden en normaal gezien de drivers automatisch installeren, dat al geprobeerd? elie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 [quote:cc74ddd6e7="Captain_Kansloos"][Op die brede pallet kabels zit aan 1 kant meestal een rood lijntje. Deze moet naar de kant van de voedingsstekker van de drive wijzen...[/quote:cc74ddd6e7] Hmm, tenzij het een bepaald model Panasonic drive betreft of nog een andere uitzondering. Ik heb een 2-tal FD's thuis liggen die niet aan je spec voldoen ... De meesten voldoen er overigens wel aan ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 ha, ik heb hier ook zo'n panasonic... :lol: Zit de floppydrive wel aan de laatste stekker aan de kabel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 Ik heb er nu een andere floppydrive ingezet nu doet die het wel ,alleen als ik een diskette erind oe dan moe ik hemformateeren maa da luk tniet, maarja. EN hoe installeer ik me cdrom speler? En oja hoe installeer je een ethernekaart/modem onder win95? M.v.g. Sander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2004 gewoon inpluggen en drivers installeren. Als je deze niet hebt haal je ze van [url=http://www.driverguide.com/]de enige site die bijna alle drivers heeft[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2004 owz ja, User id: drivers wachtwoord: all Hoef je je niet aan te melden. Overigens ook voor alle andere gebruikers!!!! [url=http://www.driverguide.com/]Gratis drivers!!![/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2004 Is dat legaal om een username en een password van een andere site te posten??? Kan ik me niet herinneren. 8) :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2004 geef ik nix om. :-? iedereen die zich aanmeld krijgt toch dat password en gebruiksnaam :lol: nix illegaals aan dus :-? :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen