anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Delen Geplaatst: 16 maart 2004 In mij huidige PC heb ik een SATA raid controller, met Raid 0 config. Kan ik deze zonder dataverlies overbouwen naar een nieuwe PC? Het problem is volgens mij dat je de schijven die je eraan koppelt helemaal opnieuw moet configureren op het nieuwe systeem. Dit inclusief het partitioneren etc. Dit was in ieder geval de manier toen ik de raid controller en schijven kocht, die ik later heb ingebouwd in mijn huidige systeem. Ik heb een Rocketraid 1530 (firmware 1.36) PCI raidcontroller en 2x SATA hdd seagate 160 GB. Het nieuwe systeem zal waarschijnlijk win xp home draaien. Wie weet hoe ik zonder de data van de Raid schijven kwijt te raken dit kan overbouwen. Helaas heb ik niet voldoende ruimte om de data eerst op een andere schijf te kopieren. groeten, Mark Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2004 draait et gewoon via een pci kaart? gewoon de pci kaart + schijven overzetten en er is nix aan de hand.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen