anoniem Geplaatst: 15 maart 2004 Delen Geplaatst: 15 maart 2004 Sebiet komt er iemand met een laptop waarvan het toetsenbord plots niet meer reageert (geen enkele toets doet het nog, de muis nog wel). Kan ik het riskeren van een laptop open te vijzen, en heeft iemand nog andere tips? Hansje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2004 Hallo, Wat is het merk van de laptop? Iets meer specs. Ik heb dat probleem ooit ook eens gehad met een Easy One Silver+lan. Bleek een driverprobleem geweest te zijn. (Easy Start button) Mvrgrt.Peiky Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2004 Een Dell inspiron, en eigleijk weet ik nog niet meer... Hij is wel vrij nieuw. Hansje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2004 Toetsenbord is vervangbaar ivm met indelingen in verschillende landen. Het is een kwestie van de juiste schroefjes aan de onderzijde losdraaien en het hele toetsenbord kan er af. Maar reageert het toetsenbord ook niet in de opstartfase.? Kun je ook niet in het bios komen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2004 ik heb ook een dell inspiron, maar daar kun je je toetsenbord verwijderen door gewoon aan de zijkant van je toetsenbord een paar klipjes in te drukken. Vervolgens til je het toetsenbord er zo uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2004 Bedankt, het is gelukt, vooral de tip van bbx was handig, zo kon ik zien dat er het een kabeltje los zat, vrag mij nu alleen nog af hoe dat zomaar loskomt? Hansje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2004 harde klappen gegeven? Een stoot bij het reizen in de trein? Laten vallen op het toilet? Kan nog wel even doorgaan hoor! :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2004 Volgens hen was die computer voor het probleem op geen enkele manier geschokt te hebben... (ik geloof het eigelijk ni) Hansje Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen