anoniem Geplaatst: 15 maart 2004 Delen Geplaatst: 15 maart 2004 Hallo, waarom zit er aan mijn voeding een extra spanningsconnector die ik kan aansluiten op een op het moederbord aanwezige vier-punts connector? In de manual van mijn moederbord staat dat die connector aangesloten kan worden i.p.v de grote brede atx-connector.Wat is het verschil? Mvrgrt.Peiky Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2004 Die is er voor om extra stabiliteit te geven voor de 12 volt lijnen. Een vervanger voor de "brede atx stekker" is het niet deze heb je gewoon nog nodig om je moederbord van stroom te voorzien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2004 Wat voor stabiliteit brengt de extra 12 volt ik als ik de stekker aansluit? Ben wel bezig met Overclocken, wordt bijvoorbeeld de voltage die ik aan de core geef (1.85volt) opgevangen door de extra 12volts stekker? stabiliteit dus? Of spreek jij over een andere stabiliteit? Mvrgrt.Peiky Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2004 Ik moet de 12v in me vorige post ff veranderen want het die stekker zorgt er gewoon voor dat de voltages stabieler blijven. (dus niet alleen de 12v). Over het overklokken: de voltages blijven stabieler dus als je ga overklokken zal het aansluiten van die stekker er voor zorgen dat je pc stabieler blijft ja. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen