anoniem Geplaatst: 10 maart 2004 Delen Geplaatst: 10 maart 2004 Hallo, Is het mogelijk een pc te booten vanaf dvd die extern verbonden via usb ? groeten Marcel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2004 Volgens mij wel, als je USB drivers voor DOS hebt? Zou daar even naar zoeken op [url=www.google.nl]google[/url]! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2004 en je mobo moet het ook ondersteunen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2004 Hallo, Hoe kan ik zien dat deze functie ondersteunt wordt door mijn mobo. Groeten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2004 Dit zou je kunnen bekijken in het boekje van het moederbord of op de site van het moederbord... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2004 Ik denk dat je op zijn minst in de bios onder "bootsequence" de usb optie moet aanzetten. Je krijgt dan zoiets als 1-floppy 2-cdrom 3-ide 4-usb wil je dat ie als eerste van usb probeert te booten dan zal je usb bovenaan in het rijtje moeten zetten. wat jij probeert is ongeveer netzoiets als booten van een usb-stick. Ik heb laatst in Ct' gelezen dat dit allemaal nog behoorlijk expirimenteel is en veelal mislukt/niet goed werkt...... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen