anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Delen Geplaatst: 9 maart 2004 :o Ik gebruik een enkele sata (wd 120GB) schijf in mijn systeem. Nu heb ik nog twee oudeide schijven liggen die ik graag wil gebruiken in hetzelfde systeem. Kan dit? Kan ik allebei of een enkele schijf op een gewone ide controller naast mijn sata schijf gebruiken Gr Steef Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Volgens mij kun je ze zelfs beiden langs je S-ATA schijf droppen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Tha Ron-aldo, zou je dat dan even kunnen uitleggen aan Steef? Ik denk niet dat hij er anders veel aan heeft. Mocht je het niet (zeker) weten dan had je beter niks kunnen zeggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 [quote:2043406bc5="Steef"]:o Ik gebruik een enkele sata (wd 120GB) schijf in mijn systeem. Nu heb ik nog twee oudeide schijven liggen die ik graag wil gebruiken in hetzelfde systeem. Kan dit? Kan ik allebei of een enkele schijf op een gewone ide controller naast mijn sata schijf gebruiken Gr Steef[/quote:2043406bc5] Je kan zonder problemen de twee oude schijven op een gewone ide controller aansluiten, naast je serial ata schijf. Je kan de schijven daarna in windows xp partitioneren en formatteren. Succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Oke... sorry Praatpaal. Ik wilde t er toevallig net nog bij gaan zetten, maar dat hoeft niet meer... Het staat er al.. Ik zal proberen de volgende keer duidelijker te zijn. :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen