anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Delen Geplaatst: 9 maart 2004 bij de installatie van een nieuwe cd-romdrive is per ongelijk de schijfaanduiding in de war geraakt de cd-rom wordt herkend als d:\ terwijl mijn tweede harde schijf nu ineens e:\ is geworden. dit heeft verstrekkende gevolgen voor veel programma's en snelkoppelingen. is er een mogelijkheid om de schijfletter te veranderen? ******* het is gelukt. bedankt voor de hulp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Er van uitgaande dat je met XP werk. Ga naar configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer en dan kan je bij Opslag en daarna Schijfbeheer lokaal de stationsletters wijzigen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 [quote:b03d459700="R-bin"]Er van uitgaande dat je met XP werk. Ga naar configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer en dan kan je bij Opslag en daarna Schijfbeheer lokaal de stationsletters wijzigen.[/quote:b03d459700] Is het op deze manier opgelost? Persoonlijk reageer ik altijd als er een oplossing aangedragen wordt. Lijkt mij wel zo prettig voor diegene die de moeite neemt mee te denken! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 [quote:6efc8a0673="R-bin"]Er van uitgaande dat je met XP werk. Ga naar configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer en dan kan je bij Opslag en daarna Schijfbeheer lokaal de stationsletters wijzigen.[/quote:6efc8a0673] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2004 het is inderdaad gelukt. had een edit in het eerste bericht gemaakt dat het gelukt is maar daar lees je snel overheen. bij deze nogmaals bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen