anoniem Geplaatst: 8 maart 2004 Delen Geplaatst: 8 maart 2004 Ik kriijg geen geluid meer uit mijn speakers. Dit is van het een op het andere moment gebeurd. Ik hoor niks via windows, geen cd, geen spelletjes en geen opstart tune. De ASUS post reporter komt echter wel keurig via de speakers naar buiten. Dit lijkt mij te betekenen dat zowel de speakers als de geluidskaart in orde zijn. Ik draai onder win xp, met een asus p4b533 mainboard met geluid onboard. Iemand een idee?? (ps de asus download site is al 2 weken niet bereikbaar, dus nieuwe drivers downloaden gaat nie lukken.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 zit het stekkertje op de goede poort aangesloten? zijn de drivers goed geinstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Heb je niet per ongeluk aan de volumeregeling gezeten?? Zal wel niet he? Wat je ook zou kunnen doen is de hele kaart uninstallen en opnieuw installeren. Ik denk dat je dan de meeste kans hebt om een werkende kaart te krijgen. Duurt over het algemeen niet zo lang en dus, waarom niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 heb ik ook eens gehad na de installatie van een nieuwe netwerkkaart. Bleek er geen geluid meer te zijn. Na lang zoeken ben ik erachter gekomen dat er een IRQ conflict was. Moet je daar eens naar kijken. Ook kun je de kaart deinstalleren en in een ander slotje stoppen en weer eens proberen.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Bedankt het probleem is opgelost. Ff verwijderen en opnieuw installeren was de oplossing Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen