anoniem Geplaatst: 8 maart 2004 Delen Geplaatst: 8 maart 2004 Ik heb een HP Scanjet 4S en wil deze op mijn XP-home computer laten werken. De twaindriver wil niet installeren want deze zegt dat het geen windows 95 machine is en breekt af. Hoe kan ik deze scanner toch installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2004 bij HP kijken voor een winxp driver. crosspost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2004 Ja dat snap ik ook! Er staat bij HP geen twain-driver voor XP anders had ik deze wel geïnstallerd, vandaar een zinnige oplossing in dit forum gezocht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2004 Ik heb op Google gezocht, maar helaas heb ik geen driver voor XP kunnen vinden. Misschien dat er wel een driver is voor een vergelijkbaar type scanner. Het is een oud beesje, ik betwijfel het of er wel een driver voor XP bestaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2004 kijk als je een win2k driver kan vinden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Zoek ook in dit forum eens op Scanjet 5P. In deze topics kom je mogelijk ook nog wat aan de weet.... Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Tja, ook even bij HP gekeken. Het lijkt een scannertje te zijn met een seriele poort. Overigens wel handig om dat even te melden. De gemiddelde lezer zoals ik, weet echt niet wat voor specifiek model het betreft. Ik dacht in eerste instantie dat het een SCSI model betrof. Ook daarvoor moet ik zoeken, op zich een beetje jammer van mijn tijd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen