anoniem Geplaatst: 6 maart 2004 Delen Geplaatst: 6 maart 2004 Ik heb vandaag een kodak ez 200 gekocht. Ja ik weet het, het is al een oud beestje maar daar was de prijs ook naar. Nu kan ik ik vanaf de officiele cd het setup programma niet draaien. Ook niet als ik de nieuwste van www.kodak.nl haal. Setup onder administrator uitgevoerd, gelukt. Nu kan ik alleen geen foto's van de camera halen. De camera schijnt niet geinstalleerd te zijn en het programma om de foto's te halen ook niet. Raar of niet?!! :evil: Kan iemand mij plz helpen??????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2004 [quote:cf9ce41ddd="carlo1986"]Ik heb vandaag een kodak ez 200 gekocht. Ja ik weet het, het is al een oud beestje maar daar was de prijs ook naar. Nu kan ik ik vanaf de officiele cd het setup programma niet draaien. Ook niet als ik de nieuwste van www.kodak.nl haal. Setup onder administrator uitgevoerd, gelukt. Nu kan ik alleen geen foto's van de camera halen. De camera schijnt niet geinstalleerd te zijn en het programma om de foto's te halen ook niet. Raar of niet?!! :evil: Kan iemand mij plz helpen???????[/quote:cf9ce41ddd] probeer het eens met een ander progg bv painshop pro 7.xx/8.xxxx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2004 kheb gekeken maar staat niet op azureus of emule. waar kan ik die vinden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 een probeer versie is te vinden op . www.broco.nl Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen