anoniem Geplaatst: 4 maart 2004 Delen Geplaatst: 4 maart 2004 Hoi, Ik heb voor mijn server een Belkin 425VA UPS aangeschaft. Nu staat er op de doos: geschikt voor Pentium 1 pc's met een 15" monitor. Nu is mijn server een Pentium 4 pc (300 watt) met een 17" monitor. Is het nu zo dat mijn UPS deze pc niet aan kan? Lijkt me vrij sterk. Hij zal misschien niet 24 minuten stroom kunnen leveren, zoals op de doos staat, maar hij zou het dan toch zeker 10 minuten moeten volhouden, toch? Ik heb belkin een mailtje gestuurd, maar die mensen lezen denk ik maar 1 keer in de maand hun mail ofzo... :-? Dus daarom vraag ik het hier, er zullen hier vast wel knappe koppen zijn die me hier antwoord op kunnen geven! gr, Rob Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2004 Ik verwacht in ieder geval niet de volle power die hij zou moeten leveren met een Pentium 1. Alles in zijn totaliteit aan jouw configuratie vreet erg veel stroom. Maar ik denk dat hij toch zeker wel 10-15 moet blijven draaien. Greetz, Tha Ron-aldo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2004 Het maakt inderdaad niet uit, hij zal wel minder lang op noodstroom werken. Hoe lang precies zou je kunnen testen. Zelf heb ik de monitor er nooit op noodstroom alleen de kast. Als de stroom wegvalt en de accu gaat onder de 20% schakelt de software de pc uit. Op de doos staat trouwens voor >500Mhz met 17" Niet aanbevolen de 1e daarboven ( <500) 5-8 Min Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2004 Ik wilde het juist nog niet testen, omdat ik hem dan eventueel nog kan ruilen :wink: Ik ben nu even niet in de gelegenheid om op de doos te kijken, maar ik kan me herinneren dat er op de doos een schematje staat, waaruit blijkt dat ik voor mijn config een 525VA nodig zou hebben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen