Ga naar inhoud

Hoe lang houdt mijn UPS het uit?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb voor mijn server een Belkin 425VA UPS aangeschaft. Nu staat er op de doos: geschikt voor Pentium 1 pc's met een 15" monitor. Nu is mijn server een Pentium 4 pc (300 watt) met een 17" monitor. Is het nu zo dat mijn UPS deze pc niet aan kan? Lijkt me vrij sterk. Hij zal misschien niet 24 minuten stroom kunnen leveren, zoals op de doos staat, maar hij zou het dan toch zeker 10 minuten moeten volhouden, toch? Ik heb belkin een mailtje gestuurd, maar die mensen lezen denk ik maar 1 keer in de maand hun mail ofzo... :-? Dus daarom vraag ik het hier, er zullen hier vast wel knappe koppen zijn die me hier antwoord op kunnen geven! gr, Rob
Link naar reactie
Het maakt inderdaad niet uit, hij zal wel minder lang op noodstroom werken. Hoe lang precies zou je kunnen testen. Zelf heb ik de monitor er nooit op noodstroom alleen de kast. Als de stroom wegvalt en de accu gaat onder de 20% schakelt de software de pc uit. Op de doos staat trouwens voor >500Mhz met 17" Niet aanbevolen de 1e daarboven ( <500) 5-8 Min
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...