anoniem Geplaatst: 2 maart 2004 Delen Geplaatst: 2 maart 2004 Hallo, Mijn inktpatronen heb ik volgens de bijgeleverde handleiding bijgevuld. Na het terugzetten van de beide patronen blijft het inktlampje knipperen. Wat gaat er fout bij mijn HP Deskjet 710c? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2004 navullen gaat nooit goed. Je moet de chipjes ook "resetten" dan staat erbij hoe je de computer kan laten vertellen dat ie weer vol zit. Of doe hem anders nog voller en blaas over de pinnetjes zodat hij goed kontakt maakt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2004 Hoe moet ik dit dan resetten? Over dat resetten staat niets in de beschrijving. Bij mijn vorige canon printer heb ik nog nooit problemen gehad met het navullen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Het leuke van HP 710 is, dat als je zelfs één cartridge vervangt, hij blijft knipperen. Je bent verplicht beide cartridges te vervangen, ook al is één van beide cartridges niet leeg. Schijnbaar herkent de printer de oude cartridge en de nieuwe en accepteert dit niet. Kwestie van policy van de fabrikant zou ik bijna zo zeggen. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 De zwarte heb ik ook bijgevuld,en toch nog blijven knipperen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Je zult met plakband moeten werken en dan bepaalde pinnetjes afdekken van je cartridges en weer eraf halen (een paar keer), zo omzeil je de printer en wordt hij voor gek gehouden. Na een paar keer dit gedaan te hebben wordt de interne teller gereset en mag hij niet meer knipperen en ziet de printer de cartridge als zijnde vol. Voor details zie: [url]www.start-europe.net[/url] of [url]www.jqink.nl[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Alle plakband instructies heb ik opgevolgd. Het lampje blijft nog steeds knipperen. Wat blijft er nu nog over om te resetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Je hebt de druk van die patroon toch wel verlaagt he, want anders doet die het niet. Dus er moet een onderdruk aanwezig zijn. Maar volgens mij hoef je voor de 710C geen plakkertjes te gebruiken en moet hij het direct doen, want het is zo'n geval geloof ik waarbij je de blauwe cap eraf moet kraken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Hoe krijg ik die onderdruk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Dat is enkel van toepassing op de zwarte patroon hoor, ik geloof niet dat de kleurenpatroon dat nodig heeft (het is toch zo'n ding waarbij je de blauwe cap eraf moet breken en niet zo'n patroon waarbij het ronde rubbertje eraf moet peuteren en dan het kogeltje door moet drukken). Bij iqink.nl hebben ze een speciaal apparaatje waarmee je de zwarte patroon kunt vullen zonder de cap eraf te halen en waarbij je ook de patroon in onderdruk kunt zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Nee het is een patroon waar je een zwart rubber dopje moet verwijderen. Daaronder zit een kogeltje. Ik heb volgens de handleiding het kogeltje met een pen ingedrukt,inkt bijgevuld en een nieuw kogeltje erin gedrukt. Ook niet meer afgesloten met plakband ofzoiets. Ik heb de printerstekker (reset)ook verwijderd en weer aangesloten Het zou toch moeten werken. Zou anders zonde zijn vande €50 inkt die ik toen op de HCC heb gekocht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 OK, normaal gezien kan je ook onderdruk creëren door de patroon in te drukken en dan gelijk de afsluitknopje erin te drukken (dus voor de zwarte patroon dan he). Ik vind persoonlijk het systeem van iqink.nl veel beter: geen gepeuter en lekker schoon vullen en je patronen worden fysiek niet gemolesteerd. Wat ook kan is dat bij de kleurenpatroon je een paar uur moet wachten totdat de luchtbellen eruit zijn uit de sponsjes, wat ook de oorzaak kan zijn dat de printer denkt dat de patronen leeg zijn. Als je dit wilt versnellen en je hebt een ultrasoon trilbad: leg ze in een glazen bekertje met een tissue op de bodem en laat dit een minuutje trillen in het ultrasoon trilbad. Of met het uitzuigsysteem van het eerder vermeld bedrijf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2004 ga even met een spuit een stukje door het zwarte dopje heen en zuig de lucht er een beetje uit, daarna spuit eruit halen en aansluitpunt van de cardrige even onder de hete kraan houden... werkt bij mij altijd :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2004 Nee hoor,wat ik ook doe niets helpt. Nu weet ik zelfs niet meer of het kleuren blokje of de zwarte de boosdoener is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Pffff lastig verhaal :-? Stond er ook niets in de handleiding over chip resetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Nee niets, Lees wel op de website instructie over resetten met plakband maar dat werkt niet. Heb nu besloten er geen energie meer in te steken en morgen bij Aldi voor €90 een Hp multifunctional printer te kopen. Bedankt voor jullie hulp. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen