Ga naar inhoud

Calcomp Techjet 5336 (roll) icm Visio 2002/2003


Aanbevolen berichten

Wij hebben hier thuis sinds een paar jaar een calcomp techjet 5336 staan. (A0 plotter) Heb hier ook heel erg goede ervaringen mee, en meestal lukt het printen best goed onder windows XP met NT4/Win95 drivers. Nu heb ik het volgende probleem bij het uitprinten van een visio2002 bestand: De tekst die in het document staat komt er niet goed uit. Dit wordt een soort mix van allerlei soorten letters, waar ik geen wijs uit wordt. De rest van het document (plaatjes, netwerkschema) komt er wel goed uit. Geen foutmelding. De printer is aangesloten op een print server, en dus benaderbaar vanuit elke pc in het netwerk. Via een andere pc op het netwerk printen levert hetzelfde probleem op..... Iemand die hulp bied??? :(
Link naar reactie
[quote:cfc0ec064b="De Geest Van Oirlo"]Wij hebben hier thuis sinds een paar jaar een calcomp techjet 5336 staan. (A0 plotter) Heb hier ook heel erg goede ervaringen mee, en meestal lukt het printen best goed onder windows XP met NT4/Win95 drivers. Nu heb ik het volgende probleem bij het uitprinten van een visio2002 bestand: De tekst die in het document staat komt er niet goed uit. Dit wordt een soort mix van allerlei soorten letters, waar ik geen wijs uit wordt. De rest van het document (plaatjes, netwerkschema) komt er wel goed uit. Geen foutmelding. De printer is aangesloten op een print server, en dus benaderbaar vanuit elke pc in het netwerk. Via een andere pc op het netwerk printen levert hetzelfde probleem op..... Iemand die hulp bied??? :([/quote:cfc0ec064b] heb je je lpt poort wel goed staan? ecp of epp of alleen epp dus geen Spp! daar ken windows xp namelijk niks mee
Link naar reactie
[quote:40abdfb6fc="De Geest Van Oirlo"]Wij hebben hier thuis sinds een paar jaar een calcomp techjet 5336 staan. (A0 plotter) Heb hier ook heel erg goede ervaringen mee, en meestal lukt het printen best goed onder windows XP met NT4/Win95 drivers. Nu heb ik het volgende probleem bij het uitprinten van een visio2002 bestand: De tekst die in het document staat komt er niet goed uit. Dit wordt een soort mix van allerlei soorten letters, waar ik geen wijs uit wordt. De rest van het document (plaatjes, netwerkschema) komt er wel goed uit. Geen foutmelding. [b:40abdfb6fc]De printer is aangesloten op een print server[/b:40abdfb6fc], en dus benaderbaar vanuit elke pc in het netwerk. Via een andere pc op het netwerk printen levert hetzelfde probleem op..... Iemand die hulp bied??? :([/quote:40abdfb6fc] Ip adres: 199.100.100.21 Staat over een LPT poort in XP, Raw printer aansturing. Bij elk ander plaatje werkt het wel, behalve bij visio. Nu heb ik bijv het visio plaatje als bmp opgeslagen en dat wordt wel goed geprint....[/b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...