anoniem Geplaatst: 1 maart 2004 Delen Geplaatst: 1 maart 2004 Probeer hier een oude joystick op mijn laptop werkend te krijgen.... Maar is het wel mogelijk ?? Joystick Rockfire QF 81P met en 15 pins uitgang. Van de comp. een verloopstekker van USB naar 15 pins. ( Geen 15 pinspoort aanwezig, dus je moet wat. ) Software vd Rockfiresite gehaald. ( GameDeviceDrivers 3.0) Wordt wel geinstalleerd, (zonder foutmeldingen ed.) maar er verschijnt geen icoon ..Programma(instellingen) niet toegankelijk. Ook via spelbesturing in config.scherm geprobeerd, maar daar een foutmelding. ( verwijzend naar apparaatbeheer, waar natuurlijk niets te vinden is..) Enig idee of het mogelijk is en zo ja hoe ??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2004 die verloopstekkers van 15-pins gameport naar USB werken niet, tenzij er drivers bij werden geleverd. Volgens mij is de enige oplossing een USB gamepad kopen. Voor rond de 10 euro heb ik al logitech gamepads gezien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2004 had al gemerkt dat het niet werkte.. 10 euro klinkt goed. weet je toevallig de naam / type(nr) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2004 logitech action pad. (kijk op hun homepage, ze hebben ook iets duurdere) de prijzen die ik noem zijn van computerbeurzen. Er zijn ook goede andere merken. Gravis Thrustmaster etc.. gewoon aanvoelen welke het beste in je hand ligt, die moet je nemen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen