anoniem Geplaatst: 29 februari 2004 Delen Geplaatst: 29 februari 2004 Is er iemand die zijn E-Lux Pro Scanner aan de praat heeft gekregen onder Windows XP? Ik vind nergens geen drivers. Met de originele W95 drivers komt er geen leven in. Wie kan helpen? :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 februari 2004 geduldig via google zoeken : misschien heeft er iemand wel een driver gevonden die werkt. Bij mijn Futire Domain SCSI controller werkte het. De meeste kans maak je als je de win2000 drivers te pakken kan krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 februari 2004 XP voor de gek houden: je kan proberen te installeren alsof je W95 hebt: rechtermuis op exe bestand>eigenschappen>compatibiliteit instellen.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 februari 2004 [quote:51f3c2c98b="katrien"]XP voor de gek houden: je kan proberen te installeren alsof je W95 hebt: rechtermuis op exe bestand>eigenschappen>compatibiliteit instellen..[/quote:51f3c2c98b] Dat lijkt me onverstandig en dat gaat zeer waarschijnlijk ook niet werken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen