anoniem Geplaatst: 26 februari 2004 Delen Geplaatst: 26 februari 2004 Hallo, Sinds een paar dagen "gromt" mijn pc wat uit de systeemkast. Als ik eerst altijd mijn oor langs de systeemkast hield dan hoorde je een lichte zoem en nu is het meer een wat zwaardere brom. Wat kan dit zijn? En is het iets zeer ernstigs? Groeten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2004 wat heeft dat te maken met<> anders software Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2004 maak je pc kast open en luister waar het vandaan komt... , hoe eventuele fans stil.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2004 Dat geluid lijkt wel op een verkeerd draaiende ventilator of je harde schijf. Als het dit laatste is, dan zou ik maar snel je data veilig stellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2004 Ik ben een enorme PC Noob en de systeemkast krijg ik niet open, want dan gaat het al compleet mis :lol: Maar het geluid komt zo te horen van vooraan boven, tussen de 2 dvd spelers in zeg maar. Wat kan dit zijn en moet ik me nu echt behoorlijk zorgen gaan maken of zou het wel allemaal meevallen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2004 Ik heb ook weleens zo'n grommend geluid gehad (alsof de systeemkast zou gaan wegrijden...), dus ik naar de pc-winkel (was nog een n00b), en daar gingen ze het testen... en geen geluid! Kwam ik weer thuis, en het geluid was er weer! Sta je ook raar te kijken... Bleek er een kabeltje tegen een ventilator aan te hangen. Dat maakte behoorlijke herrie. Dus ik denk dat je toch de systeemkast open moet maken om achter de oorzaak te komen... Zolang je de kast alleen maar openmaakt en goed luistert, gebeurt er nog niks hoor... :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen