anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Delen Geplaatst: 25 februari 2004 Op een Abit mobo zit een HP 9100 brander als master op de eerste poort, een cd-rom op de tweede poort en de schijf op een raid gedoe. De brander wordt prima herkend, de setup voor de brander start vanaf de brander en zegt dan doodleuk dat er geen geschikte IDE poort gevonden kan worden voor de brander. :-? Resultaat is dat de brander niet werkt als brander, wel als cd-rom. Ook Nero ken er niets mee, incd zegt dat er iets fout gaat tijdens het formatteren, iets wat een halve seconde duurt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2004 Welk OS gebruik je ? Anders ff op site van HP kijken, ik heb hetzelfde probleem gehad met een 9300i brander, de bijgeleverde software was niet compatible met Windows 2000 Prof. Op site van HP kun je compatible software downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2004 Ik gebruik Nero omdat die wel onder XP wil draaien, de bijgeleverde DirectCD heeft daar verschrikkelijke moeite mee. Maar ik ga inderdaad op de site kijken en de drivers, software en firmware downloaden. Ook ga ik een andere brander proberen om te zien of het de brander zelf is of dat het aan het mobo ligt. Daarnaast ga ik die HP op mijn systeem proberen. Tis wat extra moeite maar goed, ik wil dat systeem draaiend hebben. No cure, no pay 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen