anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Delen Geplaatst: 25 februari 2004 Ik heb een probleem met mn muis. Als ik scroll of een scroll bar gebruik hapert mn geluid ( winamp) Dit heb ik inmiddels al een half jaar en begint me steeds meer te irriteren. Heeft iemand hetzelfde probleem en / of weet iemand de oplossing hiervoor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2004 Zou dit een interrupt conflict kunnen zijn? Controleer onder Configuratie->Systeem->Hardware bij de bronnen van je muis en geluidskaart. Misschien zijn de interrupts gelijk. Sjaak Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2004 Wat voor 'n Videokaart heb je? 't Schijnt zo te zijn bij Club3d's ofzo te zijn dat jejouw probleem hebt (bij sommige types dan hè) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2004 er kunnen meerdere oorzaken zij voor dat gehaper: videokaart microfoon ingang probeer een bij volumeregeling te kijken ga naar eigenschappen en vink alles aan experimenteer een beetje met verschillende dingen uitzetten. is dit overigens alleen bij winamp of in het algemeen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen