Ga naar inhoud

Een leuke goedkope / zuinige budget printer ?

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben nu op zoek naar een leuke low-budget printer, nu mijn hp deskjet 660c er de brui aan heeft gegeven. Het kan een simpel printertje zijn, ik heb namelijk al een hp deskjet960 voor het betere werk. Wat voor merk / type kan ik me het beste op richten ? Ik wil niet slachtoffer worden van de inkt maffia (waar enkele fabrikanten zich al met hebben ingelaten :cry: ).
Link naar reactie
[quote:51c3a10def="Obi-wan-kenobi"]Canon geeft relatief gezien de meeste printjes per euro inkt. De Canon i350 is hier en daar te koop voor zo'n 75 euro. De grootste inkt maffioso's vind je bij Lexmark ... http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/320[/quote:51c3a10def] Mijn mening is; eens HP altijd HP. heb één keer ander merk geprobeerd maa binnen een paar maanden genezen. laat je echter niet verleiden to de wel zeer goedkope HP'tjes (€39) deze hebben nl. inkpatronen met een kleine inhoud zodat hier ook weer opgaat: goedkoop is duurkoop.
Link naar reactie
[quote:4420971cfd="gerardb"][quote:4420971cfd="Obi-wan-kenobi"]Canon geeft relatief gezien de meeste printjes per euro inkt. De Canon i350 is hier en daar te koop voor zo'n 75 euro. De grootste inkt maffioso's vind je bij Lexmark ... http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/320[/quote:4420971cfd] Mijn mening is; eens HP altijd HP. heb één keer ander merk geprobeerd maa binnen een paar maanden genezen. laat je echter niet verleiden to de wel zeer goedkope HP'tjes (€39) deze hebben nl. inkpatronen met een kleine inhoud zodat hier ook weer opgaat: goedkoop is duurkoop.[/quote:4420971cfd] Heb zelf ook een HP, maar de volgende wordt een Canon. Je betaalt je blauw aan die inktpatronen. En die nep-patronen geven toch niet altijd helemaal het juiste resultaat. Waarom eigenlijk een quote? Wat was dat andere merk dan, Epson of zo? :o
Link naar reactie
[quote:770ec436be="Obi-wan-kenobi"][quote:770ec436be="gerardb"][quote:770ec436be="Obi-wan-kenobi"]Canon geeft relatief gezien de meeste printjes per euro inkt. De Canon i350 is hier en daar te koop voor zo'n 75 euro. De grootste inkt maffioso's vind je bij Lexmark ... http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/320[/quote:770ec436be] Mijn mening is; eens HP altijd HP. heb één keer ander merk geprobeerd maa binnen een paar maanden genezen. laat je echter niet verleiden to de wel zeer goedkope HP'tjes (€39) deze hebben nl. inkpatronen met een kleine inhoud zodat hier ook weer opgaat: goedkoop is duurkoop.[/quote:770ec436be] Heb zelf ook een HP, maar de volgende wordt een Canon. Je betaalt je blauw aan die inktpatronen. En die nep-patronen geven toch niet altijd helemaal het juiste resultaat. Waarom eigenlijk een quote? Wat was dat andere merk dan, Epson of zo? :o[/quote:770ec436be] Inderdaad een Epson
Link naar reactie
Ik heb al bijna 10 jaar een Epson (Stylus Color 400) en het beestje print nog steeds goed door, ook met budget cartridges goede resultaten! Heb laatst een HP Deskjet 5150 er naast gekocht, wel betere resultaten en iets sneller (maar natuurlijk wel bijna 10 jaar jonger). Ik doe met mn HP heel lang met een zwarte cartrigde (kleur print ik niet zoveel, die is nog bijna vol). Bij HP kun je net zolang doorprinten tot er geen inkt meer uitkomt, meldingen op het scherm gewoon negeren. Echter, bij een kennis die budgetcartridge (weet niet welk merk) voor HP gebruikte kreeg in plaats van rood er bruin uit, maar zwart wel goed. Als je vooral/alleen zwart print, maakt het niet zoveel uit welke printer je neemt denk ik, dan zou ik kijken naar prijs van budgetcartridge vooral (niet kijken op een eurootje of 30/40 in aanschafprijs dan, als er een aardig prijsverschil is in cartrigde komt dat er vanzelf uit) en naar de snelheid (wel kijken naar tekst als dat het doel is bijv.)
Link naar reactie
heeft HP gehad: nooit meer HP :P oh sjit ik heb er nog een... een officejet... tja ... dure cartridges vooral vergeleken met de canon i850 die we hier hebben ^_^ Bij consumentenbond de zuinigste :) en dat is wel fijn als je wat mailings moet uitprinten, foto's gaan ook geweldig, en ook vollop snel. Volgende word weer een canon als ze nog netzo goed zijn vergeleken bij de rest.... die van eens HP altijd HP... uhm.... hop oogkleppen af :P der is zoveel meer in de wereld :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...