anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Ik heb een systeem met WinXP Pro draaien. De cd-brander die daarin zat deed het niet goed. Bij het opstarten van IE moest ik ongeveer een minuut wachten tot ik een van de harde schijven kon bekijken. Dus ik dacht cd-brander defect. Heb ik tijdelijk een andere cdrom-drive erin gebouwd. Echter het systeem wordt er niet sneller op. Verder knippert het lampje van de cdrom-drive iedere seconde een keer aan en direct weer uit (ook na opnieuw installeren van drivers). Sommige cdroms worden 'probleemloos' gelezen, sommige absoluut niet (lijkt willekeurig). cd-rw's worden sowieso niet gelezen. Het installeren van office duurde bijna 3 uur!!! Ik heb al gedacht aan een virus of hoax, maar kan daar ook niets vinden. Het lijkt wel of het systeem ergens mee bezig is, maar taakbeheer laat niets vreemds zien (1% processor belasting en geen overdreven geheugengebruik). Ik ben inmiddels radeloos. Wat kan dit zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2004 lens schoonmaken. CD schoonmaken. CD-R opnieuw branden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2004 De brander heb ik inmiddels in een andere PC (met Win98) geprobeerd te installeren, maar zonder succes. Verder begrijp ik niet waarom de gewone cdrom-drive onder XP zijn werk niet doet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2004 Vertel anders eens het merk en type van de aparaten. Wellicht kunnen de mensen op het forum je dan verder helpen. Je kunt ook bij de fabrikant naar nieuwere firmware kijken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen