Ga naar inhoud

vervoeren over lange afstand


Aanbevolen berichten

beste mensen, goedenavond heeft iemand van u wellicht ervaring danwel tips over het vervoer van een pc over lange afstand; dus per vliegtuig of per schip. ik ga binnenkort voor langere tijd het land uit en mijn pc heb ik uiteindelijk wel weer nodig. meenemen als handbagage gaat niet echt, ik zit al aan het maximum of eroverheen. het zou dus een postzending moeten worden via vliegtuig of schip. keyboard en monitor en muis e.d. koop ik ter plekke waarschijnlijk dus het gaat alleen om de kast. hebben jullie tips e.d. in deze wat betreft [i:cc4361abf2]bubble wrap...fragile...extra kosten aangetekend[/i:cc4361abf2]...etc. of zou ik volgens jullie beter af zijn een nieuwe te kopen (doe ik liever niet nl.) bedankt alvast.
Link naar reactie
prop hem vol met bubbel plastic pak hem goed in liefst in een doos met verstevigde hoeken. verzeker hem ? hoe veel is hij waard nu komt de netspanning overeen daar met de 230v 50hz hier, of is de voeding omschakelbaar/automatisch aankomst :D open maken bubbel plastic verwijderen en alles goed aandrukken controleren. Ik weet niet hoe ze op een luchthaven gooien met dozen. misschien iemand van schiphol hier... Peter
Link naar reactie
Ik zou wel even kijken naar opvulsel dat niet statisch kan worden of electriciteit kan vervoeren, karton of zo is een stuk beter. Ook zou ik de koeler van de cpu afhalen, helemaal als de koeler een beetje zwaar is. Het kan zomaar dat de bevestigingspinnetjes breken en dan zit je met een probleem. Zelf zou ik overigens alle kaarten er uit halen, inpakken in antistatisch plastic en dan vastplakken aan de bodem en dan de kast opvullen met whatever is handig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...