Ga naar inhoud

Floppy drive werkt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb niet van iemand een laptop gekregen (ibm thinkpad 350) de volgende dag keek ik onder mijn laptop en ik zag een klepje ik maak het open en ik doe hem weer dicht. start de computer op en ik ga naar deze computer (windows 95) en ik zie dat de diskette drive niet gevonden kan worden. Ik ga naar de bios staat er "Diskette drive niet geinstalleert" Hoe kan ik de diskette drive weer laten werken?? :( zal die kapot zijn? Help a.u.b.
Link naar reactie
[quote:a92c6e3beb="MatSoft"]Ik heb niet van iemand een laptop gekregen (ibm thinkpad 350) de volgende dag keek ik onder mijn laptop en ik zag een klepje ik maak het open en ik doe hem weer dicht. start de computer op en ik ga naar deze computer (windows 95) en ik zie dat de diskette drive niet gevonden kan worden. Ik ga naar de bios staat er "Diskette drive niet geinstalleert" Hoe kan ik de diskette drive weer laten werken?? :( zal die kapot zijn? Help a.u.b.[/quote:a92c6e3beb] je bent toch zelf zo een grote pief. Beroep: Site maker Interesses: Computers blijf er dan af met je vingers als je er geen verstand van heb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...