anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Ik heb een compaq toetsenbord gekregen met programeerbare toetsen (internet, e-mail e.d.) Hoe kan ik deze toetsen "aanzetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Als het goed is moet er een cd-rom bijzitten voor de software die je er voor nodig heb. Anders moet je ffjtes op de website van Compaq kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 ze staan standaar al aan. Je moet als het goed is er een progamma bvij hebben gekregen die je toestaat om deze knoppen te programeren. Instlaleer nog eens alles wat op de cd staat. Onder Windows XP prof was bij mij alles al vanzelf goed gezet. Nou succes ermee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2004 Hier hetzelfde. Windows Xp zet alles gelijk goed.Bij windows 98(se) zul je een installatie cd nodig hebben.Heb je die niet, zoek je op de website van de fabrikant van het toetsenbord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2004 bij mij zat er geen software ofzo bij maar het werkte gelijk (win. xp) alleen de muziek afspeeltoetsen (play next previeuw stop) werken alleen bij windows media player kun je ze ook voor winamp instellen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2004 [quote:b0ef8e4d41="pascal7"]bij mij zat er geen software ofzo bij maar het werkte gelijk (win. xp) alleen de muziek afspeeltoetsen (play next previeuw stop) werken alleen bij windows media player kun je ze ook voor winamp instellen ?[/quote:b0ef8e4d41] Daar moet je niet op rekenen.Volgens mij is winamp geen os ook. :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen